7 Eylül 2012 Cuma

Keep Calm and Cross- Stitch :)




Uzun bir yaz tatilinden sonra blog'umu özlediğimi farkettim. Baya baya üç aydır yazamadım. Tatilim nasıl mı geçti? Bol güneş, deniz, sahil dışında bir de kendime yeni bir hobi edindim. Kanaviçe yapmak gibi=) Cupcake aşkımın yanına bir de kanaviçe aşkım eklendi. Ama öyle babaanne işi gibi yastık kenarı, namaz örtüsü ya da çarşaf kenarı yapmıyorum:) Daha eğlenceli benimkiler. Daha çok çerçeveletilecek tarz da şeyler.


Bu ilk yaptığım kanaviçe. Adana'da demir ticaretten aldım. Bittikten sonra çaydanlık ve fincan şeklindeki ahşap çerçevelerde asılacak. Bitirdim fakat daha asmadım.




Kanaviçe (cross-stitch) işlemek gerçekten çok zevkli. Bütün bir yazımı kanaviçe ve pasta yaparak geçirdim desem yeridir. Kanaviçe yapmak tam bir terapi. Kanaviçeye merak saldığım için de tabiki araştırmalar da yaptım. Bu kanaviçe nedir?Nasıl yapılır? Malzemeleri nelerdir? Dergileri var mıdır? Nereler de satılır? Hepsinin cevabını aldım ve ilerki yazılarımda sizinle paylaşacağım. Şimdilik böyle bir giriş yapmak istedim. Görüşmek üzere...


1 yorum:

JanseT dedi ki...

bekliyoruz :)