2 Eylül 2015 Çarşamba

Fisher Price Yağmur Ormanı Jimnastik Merkezi

Annelere Tavsiyeler...

         Ev tipi ana kucaklarını kullandıktan sonra şunu fark ettim ki Mira hep yerde. Biraz da yükseğe bizimle aynı hizaya yatırsam fena olmazdı ama koltuğun üzerine bir battaniye serip tavanı izlemesine gönlüm razı olamadı. Daha küçük olduğundan eline bir oyuncak da veremezdim. En iyisi yapıp Fisher Price'ın Yağmur Ormanı Jimnastik Merkezi halısını aldım. İyi kii iyi kii almışım dediklerimden. Üzerinden oyuncaklar sarktığı için Mira hiç sıkılmazdı. Halının içerisinde bir saatini geçirebiliyordu. Ben ütü yaparken bile yanıma yatağa onu yatırıyordum. Hem işimi görüyordum hem de Mira göz hizamda oluyordu. Yumuşacık bir yapısı olduğu için rahat yattığından emin oluyordum ama zaten yerden soğuk gelir korkusuyla hiç yere koymadım bu halıyı. Kucağında top olan bir kedi sallanıyor halının üstünden. İşte en çok sevdiğimiz kısım buydu. Mira ilk koyduğum zaman daha elini bile uzatamazken, zamanla kedinin kucağındaki topa vurmaya başladı. Ve zamanla da topu döndürerek müzik çaldırıyordu. Bu olayın kesinlikle Mira'nın kas gelişimi için çok yararlı olduğunu düşünüyorum.









Hiç yorum yok: