26 Mart 2012 Pazartesi

Vişneli Cupcake / Cherry Cupcake



Malzemeler
  • 2 Yumurta
  • 1 Su bardağı Tozşeker
  • 1 Çay bardağı süt
  • 1 Çay bardağı sıvıyağ
  • 1 Buçuk su bardağı un
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 küçük kase vişne


Yapılışı:Yumurtayı ve şekeri bir mikser yardımıyla iyice çırpın. Sonra vişne hariç diğer malzemeleri ekleyip birdaha çırpın. Karışıma kırmızı cupcake kağıdının yakıştığını düşünüp ben kırmızı kağıtlar kullandım. Kağıtların yarısına kadar hazırlandığınız karışımdan dökün. 

Vişneleri küçük küçük doğrayın ve cupcakelerin ortasına iki ya da üç tane koyun. Kekiniz piştikçe vişneler kendiliğinden kekin içinde kaybolacaktır. 

 


175 derecede 20 dk pişirmeniz yeter. ( Fırınınızı önceden ısıtmayı unutmayın)


Kekleriniz piştikten sonra vişneler içinde hafif erimiş bir kıvamda olacaklar.

Vişne sevenler için müthiş bir kek tarifi ve çok hafif. Ben çok beğeniyorum ve severek yiyorum. Size şimdiden afiyet olsun=)



Hiç yorum yok: